Logo Strona główna   Dokumenty i listy   Utwórz   Ustawienia witryny   Pomoc    Przejdź w górę do witryny KPST
Ikona
E-learning
Warsztaty zdalnej edukacji
Wybierz widok
Przegląd
Podsumowanie graficzne
Wszystkie odpowiedzi
 
 
Akcje
  Prześlij mi alert
  Modyfikuj ankietę i pytania
 
 
Nowy Odpowiedz na tę ankietę
|
Eksportuj do arkusza kalkulacyjnego Eksportuj wyniki do arkusza kalkulacyjnego
 
1. Imię i nazwisko
 Tomek Szulc
 1 (11%) 
 
 Iwona Jaros
 1 (11%) 
 
 Marcin Dąbrowski
 1 (11%) 
 
 Mirosław Matusek
 1 (11%) 
 
 Arkadiusz Szmal
 1 (11%) 
 
 Tomasz Cisek
 1 (11%) 
 
 Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek
 1 (11%) 
 
 Tomasz Owczarek
 1 (11%) 
 
 Joanna Toczyńska
 1 (11%) 
 

Suma: 9

2. Adres e-mail:
 tomasz.szulc@polsl.pl
 1 (11%) 
 
 ijaros@polsl.pl
 1 (11%) 
 
 marcin.dabrowski@polsl.pl
 1 (11%) 
 
 miroslaw.matusek.@polsl.pl
 1 (11%) 
 
 arkadiusz.szmal@polsl.pl
 1 (11%) 
 
 cisekt@go2.pl
 1 (11%) 
 
 katarzyna.sienkiewicz-malyjurek@polsl.pl
 1 (11%) 
 
 tomasz.owczarek@polsl.pl
 1 (11%) 
 
 jakymiw@poczta.fm
 1 (11%) 
 

Suma: 9

3. Które aspekty zdalnego nauczania są dla Pani(a) szczególnie interesujące ?
 Aspekty metodyczne
 1 (11%) 
 
 Aspekty techniczne
 3 (33%) 
 
 Aspekty teoretyczne
 0 (0%)  
 Aspekty techniczne; Aspekty teoretyczne
 1 (11%) 
 
 Aspekty metodyczne; Aspekty teoretyczne
 1 (11%) 
 
 Aspekty metodyczne; Aspekty techniczne
 1 (11%) 
 
 Aspekty metodyczne; Aspekty techniczne; Aspekty teoretyczne
 2 (22%) 
 

Suma: 9

4. Jakie są najważniejsze czynniki motywujące stosowanie systemów zdalnego nauczania ?
 Doskonalenie jakości kształcenia
 0 (0%)  
 Wygoda prowadzenia zajęć
 0 (0%)  
 Standaryzacja nauczania
 0 (0%)  
 Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych
 0 (0%)  
 Dostępność materiałów po zajęciach
 0 (0%)  
 Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami)
 0 (0%)  
 Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów
 0 (0%)  
 Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student
 0 (0%)  
 Możliwość tworzenia automatycznych testów
 0 (0%)  
 Możliwość bieżącego kontrolowania postępów ucznia
 0 (0%)  
 Wygoda prowadzenia zajęć; Standaryzacja nauczania; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Dostępność materiałów po zajęciach; Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student
 1 (11%) 
 
 Wygoda prowadzenia zajęć; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Dostępność materiałów po zajęciach; Możliwość bieżącego kontrolowania postępów ucznia
 1 (11%) 
 
 Doskonalenie jakości kształcenia; Wygoda prowadzenia zajęć; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Dostępność materiałów po zajęciach; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów; Możliwość tworzenia automatycznych testów
 1 (11%) 
 
 Doskonalenie jakości kształcenia; Wygoda prowadzenia zajęć; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów; Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student
 1 (11%) 
 
 Doskonalenie jakości kształcenia; Możliwość bieżącego kontrolowania postępów ucznia
 1 (11%) 
 
 Doskonalenie jakości kształcenia; Wygoda prowadzenia zajęć; Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów; Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student
 1 (11%) 
 
 Doskonalenie jakości kształcenia; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student; Możliwość bieżącego kontrolowania postępów ucznia
 1 (11%) 
 
 Doskonalenie jakości kształcenia; Wygoda prowadzenia zajęć; Standaryzacja nauczania; Dostępność materiałów po zajęciach; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów
 1 (11%) 
 
 Doskonalenie jakości kształcenia; Standaryzacja nauczania; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Dostępność materiałów po zajęciach; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów; Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student
 1 (11%) 
 

Suma: 9

5. Czy korzysta Pan(i) z platformy zdalnej edukacji Politechniki Śląskiej ?
 Tak
 1 (11%) 
 
 Nie
 8 (89%) 
 

Suma: 9