|
| Doskonalenie jakości kształcenia |
| |
|
| Wygoda prowadzenia zajęć |
| |
|
| Standaryzacja nauczania |
| |
|
| Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych |
| |
|
| Dostępność materiałów po zajęciach |
| |
|
| Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami) |
| |
|
| Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów |
| |
|
| Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student |
| |
|
| Możliwość tworzenia automatycznych testów |
| |
|
| Możliwość bieżącego kontrolowania postępów ucznia |
| |
|
| Wygoda prowadzenia zajęć; Standaryzacja nauczania; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Dostępność materiałów po zajęciach; Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student |
| |
|
| Wygoda prowadzenia zajęć; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Dostępność materiałów po zajęciach; Możliwość bieżącego kontrolowania postępów ucznia |
| |
|
| Doskonalenie jakości kształcenia; Wygoda prowadzenia zajęć; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Dostępność materiałów po zajęciach; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów; Możliwość tworzenia automatycznych testów |
| |
|
| Doskonalenie jakości kształcenia; Wygoda prowadzenia zajęć; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów; Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student |
| |
|
| Doskonalenie jakości kształcenia; Możliwość bieżącego kontrolowania postępów ucznia |
| |
|
| Doskonalenie jakości kształcenia; Wygoda prowadzenia zajęć; Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów; Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student |
| |
|
| Doskonalenie jakości kształcenia; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student; Możliwość bieżącego kontrolowania postępów ucznia |
| |
|
| Doskonalenie jakości kształcenia; Wygoda prowadzenia zajęć; Standaryzacja nauczania; Dostępność materiałów po zajęciach; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów |
| |
|
| Doskonalenie jakości kształcenia; Standaryzacja nauczania; Łatwość modyfikacji materiałów dydaktycznych; Dostępność materiałów po zajęciach; Udoskonalenie formy przekazu (np. multimediami); Możliwość wielokrotnego wykorzystania materiałów dla budowy różnych kursów; Uporządkowanie komunikacji wykładowca-student |
| |
|
Suma: 9 |